من رفتم معمولیه فقط بزرگه و خیلی چیزارو داره
ولی مثلاً کالسکه سی مدل داره باید بین اونها انتخاب کنی
بین عبدل آباد و آقا بزرگ
به نظرم عبدل آباد
چون خیلی تنوع و رقابت تو قیمت بیشتره
من از بهار میخوام بخرم. چون سایت آقا بزرگ برند کیدیلو نداره و من فقط اونو میخوام
من ۷ سال پیش سر بچه اولم هرهفته میرفتم ازش خرید میکررم خیلی عالی بود
جدیدا خبر ندارم
من همه وسیله هاشو از اقا بزرگ خریدم
عبدل اباد خیلی گرون تر بود همه چی اونجا قیمتا مناسب تر بود بنظرم
هفته پیش رفتم آقابزرگ واقعا چیزی نپسندیدم
من قبل از عید یک سر رفتم خوب بود هم قیمتاش هم برندهای مختلف داشت اما بعد از عید تقریبا ماه پیش بود رفتم که خرید بکنم قیمتاش خیلی رفته بالا و مثلا من کالسکه کیدیلو میخواستم نداشت مارک های متفرقه داشت که من اصلا نمیشناختم و گرون تر هم بودن من از اونجا فقط چند تیکه لباس گرفتم مارک نی نی سان ولی بیشتر خرید سیسمونی رو از عبدل آباد کردم چون به نظرم هم تنوعش عالی تره هم برند خارجی و ایرانی همه جوره داره هم قیمتاش بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.