۱۰ پاسخ

من با داداشم ۹ سال فاصله داریم برای مادر خیلی خوبه اما انگار دوتا تک بچه بزرگ می‌کنی دوتا دنیای متفاوت درک از هم خیلی کم میشه چیزای مشترک کم میشه

من بچه هام هشت سالن خیلی راضی ام

من فاصله سنی بچه هام ۸ساله از ی جهت خوبه از ی جهت نه.....۲تا تک فرزند میشن این بده

عالیه
منکه راضیم خیای زیاد
دخترم ۱۲سالشه
پسرم ۳سال و نیمه

واسه مادر خوبه اما بچه هات دیگه دنیاشون باهم فرق میکنه بچه های من سه سال و نیم فاصله دارن درسته اولش سخت بود اما الان خیلی باهم هم بازی و جورن

پسرم کلاس اول بود دخترم به دنیااومدواسه من سخت بوددرس پسرم کارایه دخترم باهم دعوامیکنن اعصاب برام نمونده

خوبه.درسته نمیتونن باهم بازی کنن ولی خودت راحت‌تری....پسرمن ۸سالش بود دخترم دنیا اومد

برا بچها اصلا خوب نیست

فکر کنم زیاده ولی برا ما مادرا خوبه من بچم الان سه سالشه و دختر ۷ماهه دارم اذیتم

عالیه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان هلما مامان هلما ۴ سالگی