۴ پاسخ

باید کافینت ثبت نام کنی اولش

ترنجبین بهش بده بخوره...اصلا حرف اطرافیان گوش نده اگه با ترنجبین خوب نشد ببر دکتر زیاد باشه بهش قرص میده.من سر دختر اولم تجربه نداشتم گفتن فلوس بده یه قطره آب انار بریز حلق بچه با ببرش گوشش رو حجامت کن فکر کن همه این کارهارو انجام دادم نشد آخر با قرص خوب شد.ولی از ۲۰ روزگی دخترم تا الان که ۶ سالشه تصمیم گرفتم به هیچ عنوان حرف کسی گوش ندم و کاری که خودم صلاح میدونم انجام بدم اینم بگم پا دستگاه کرایه کردیم آوردیم خونه ۱۵ روز ولی زردی دختر‌من زیاد بود تا ۷۶ روزگی زردی داشت با اینکه قرص خورد جلوگیری کرد از تعویض خون چون زردی بالای ۲۰ بره خون عوض میکنن نزار به اونجا بکشه فقط ترنجبین بجوشون بده و یا دستگاه کرایه کن دیدی داره بدتر میشه فقط برو دکتر خودش میدونه..

بزن تو گوگل ثبت نام وام فرزند آوری بعد تو سایت بانک مرکزی ثبت نام کن . بانکایی که تو استانتون وام میدن اونجا میاد
میتونی بری چند تا بانک بپرسی ببینی کدومشون زودتر میدن همون بانکو بزنی

مگه چقدر هست

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی