عزیزم اجرتشه
اجرتش زیاد حساب کرده سعی کن طلافروشی بری ک منصف باشه ما تو شهرمون داریم ۷ درصد اجرتش
عکسش نداری
طلا گرمی چند بود؟؟
حتما رفته اجرت بالا بهش داده + مالیات بر ارزش افزوده + 7 درصد سود طلا فروش
اراک طلا ها ب این روش میفروشه
ولی قم طلا میگیرم فقط رو کل طلا 7 درصد دادم
یه فرمول داره
قیمت فاکتور÷وزن طلا= یه مبلغی میشه
اون مبلغ بالارو ÷ قیمت هرگرم طلا همون روز میکنی= ۱/هر عددی میشه
عدد بعد ممیز اجرت و سودیه که گرفته
مثلا من یه دستبند خریدم ۶۷۰ سوت قیمت فاکتور شده ۱۵۱۳۰ طلا هر گرم اون روز ۱۹۲۰۰ بود
۱۵.۱۳۰.۰۰۰÷۰/۶۷۰=۲۲.۵۸۲.۰۰۰
۲۲.۵۸۲.۰۰۰÷۱۹.۲۰۰.۰۰۰=۱/۱۷
برا فاکتور من جمعا ۱۷ درصد سودو اجرت زده
اجرتش بالاس
ن عزیزم اجرتشه
اجرات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.