۸ پاسخ

عزیزم اجرتشه

اجرتش زیاد حساب کرده سعی کن طلافروشی بری ک منصف باشه ما تو شهرمون داریم ۷ درصد اجرتش

عکسش نداری

طلا گرمی چند بود؟؟
حتما رفته اجرت بالا بهش داده + مالیات بر ارزش افزوده + 7 درصد سود طلا فروش

اراک طلا ها ب این روش میفروشه
ولی قم طلا میگیرم فقط رو کل طلا 7 درصد دادم

یه فرمول داره
قیمت فاکتور÷وزن طلا= یه مبلغی میشه
اون مبلغ بالارو ÷ قیمت هرگرم طلا همون روز میکنی= ۱/هر عددی میشه
عدد بعد ممیز اجرت و سودیه که گرفته
مثلا من یه دستبند خریدم ۶۷۰ سوت قیمت فاکتور شده ۱۵۱۳۰ طلا هر گرم اون روز ۱۹۲۰۰ بود
۱۵.۱۳۰.۰۰۰÷۰/۶۷۰=۲۲.۵۸۲.۰۰۰
۲۲.۵۸۲.۰۰۰÷۱۹.۲۰۰.۰۰۰=۱/۱۷
برا فاکتور من جمعا ۱۷ درصد سودو اجرت زده

اجرتش بالاس

ن عزیزم اجرتشه

اجرات

سوال های مرتبط