میگن اشتها آورا بچه هارو عصبی و پرخاشگر میکنه نمیدونم واقعا درسته یا نه
مولتی ویتامین خوبه اشتها زیاد میکنه
عزیزم تاپیک منم ببین مولتی پاستیلی برا اشتها
من شربت سانستول میدم دخترم بهتر غذا میخوره میخای یه بار امتحان کن
عزیزم این مال تقویت سیستم ایمنیه من با نظر دکتر پسرم روزی ی قاشق غذاخوری میدم وزنش ۱۷ کیلو
من سبز شو داشتم ب ب وینک اون مخصوص اشتها بود ب دخترم میدادم ولی تاثیری نداشت الان هم ک دکتر راسیپ تجویز کرده فقط ی کم خیلی کم بهتره نسبت ب اشتها آور پدیابست و ب ب وینک بهتره
آره این برای ایمنیه نه اشتها
گلم اگر میخای بدونی دخترت بد غذاست یا بی اشتها اول باید ببینی آیا مواد غذایی هست ک خیلی بخوره؟یا نسبت به شکلات و بستنی هم بی اشتهاست؟
وزن دخترت کمه؟
عزيزم اشتها اور ب ب وينك عاليه اين مال سيستم ايمني
اشتها اورش سبزه
ابجی من قصد ندارم دخالت کنم ولی هردارو نده بچه ت به نظرم تحت نظر دکتر باشه بهتره چون خطر میبینی به بدن بچه ت نمی سازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.