۱۱ پاسخ

من تعریف گل سنگ شنیدم ولی خدم ندیدم هنوز

وحشی خیلی قشنگه خاتون دوست داشتم زخم کاری ۱ باحاله

من فیلم سریال زیاد نمیبینم برام همشون تکراری شدن ولی ماه رمضون تلوزیون ساهره نشون میداد موضوعش تکراری نبود خوشم اومد تا خرین قسمتش تو تلوبیون نگاه کردم

منظورت سینمایی!؟ چون سریالی که تو یشب تموم نمیشه

جادوگر کمدیه واقعاً عالیه

بدنام خیلی خوبه عالیه

آبان قشنکه

گل سنگ.بی عاطفه.بدنام

عجل معلق
بعد مدتها یه سریال کمدی که بی مزه نباشه ساختن

سریال آقا زاده قشنگه

من دارم بیگانگان نگاه میکنم

سوال های مرتبط