۸ پاسخ

عزیزم باز بارداری 🥺🥺💕💕💕

منم دوباره باردارم

عزیزم شما الان زایمان قبلیت سزارین بودی باز بعد دو ماهه حامله شدی خطرناک نیست اخه برا من گفتن بعد سه چهار سال باید حامله بشی چون خطرناکه سزارینی هستی

عزیزم میشه ویتامین‌ها و قرص هایی که الان باید مصرف کنم و بگی ؟

جنسیت چیه

اذیت نیستی ریحانه ؟؟
دوقلو واقعا سخته مخصوصا ماه های آخر
ولی وقتی به شیرینی های دنیا اومدنش فکر میکنی همه چی آسون میشه برات

چقدر خوبه دوقلو داری . عاشق دوقلوام 😍

ممکنه دو تا جنین داخل یک ساک بارداری باشن ؟

سابقه خانوادگی دوقلو داشتی؟؟
من عاشق دوقلو هستم😍
انشاءالله سالم بغلشون بگیری به خیر وخوشی سپری کنی

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری