۱۳ پاسخ

سلام عزیزم دوتا بارداری داشتم تا بحال استفااده نکردم اولین باره میبینم 😅

دکترم گفت چون هوا گرمه با یک شال نخی ببند

از اینایی ک بند رو سرشونه داره نگیر
من فک میکردم خوبه خریدم ولی بنداش واقعا اذیتت میکنه و بلا استفاده
همین مدل سمت راست پایین بهتره
فقط زیر شکمو نگه میداره

من شکم دوممه تاحالااستفاده نکردم😂

من از اون پایینی سمت راست داشتم و خوب بود

من از بس لاغر شدم حس میکنم هیچوقت قرار نیست شکمم آن قد گنده شه شکم بند استفاده کنم😂😂

به چه کاری استفاده میشه من اولین باره میبینم؟

من مدل سمت راست پایینی دارم
خیلی خوبه


اون دوتا دیگ
تو تابستون گرمت میشه

من راست سمت پایین دارم خیلی خوبه
انقد محافظه که وقتی نبستمش انگار یچیزی گم کردم

از ابنا که فقط زیر شکم هست بگیر ، اگر جنس عالی میخوای من برند oppo گرفتم سر دخترم ، محکمه و شل نمیشه . الان حدود 8 تومنه .

من از همین مدل گرفتم راضی بودم شکمم خیلی بزرگ بود و پایین بعد دکترم هم گفت ببند وقتی پیاده روی میکنی

من این مدل گرفتم اما زیاد مورد استفاده واقع نشد، نه بخاطر انتخابم بخاطر خودم که همش گرممه و با شکم بند بیشتر گرمم میشه

تصویر

اصلا چرا استفاده میکنن کاراییش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری