چرا تو حاملگی درد پریود دارم تازه هفته 10 من هست

۶ پاسخ

منم ۱۰ هفته هستم،رحمم سنگینی میکنه انگار فشار میده به واژنم حس دستشویی میگیرم برا شما اینجوری هست؟؟؟بد نیست ؟؟؟

طبیعیه

من دنبال ماما نفس بلاگر گهواره هستم

طبیعیه من تا ۱۴ داشتم

ن لک بینی ندارم

طبیعیه عزیزم اگه الکه بینی نداری

سوال های مرتبط