۲ پاسخ

به قول قدیمی ها بزرگ میشن یادشون میره خودمون انقد خوردیم زمین تا به اینجا رسیدیم
خودتو سرزنش نکن عزیزم❤️ اتفاقه

همه ی بچه هامیوفتن بلند میشن
هیچ مادری دوست نداره بچه اش کوچکترین دردی بکشه
اینا همش پروسه ی بزرگ شدنه
شماهم عمدن اینکارو نکردی
پس انقدر به خودت سخت نگیر عزیزم🫂

سوال های مرتبط