شیرخشک ببلاک ar بده بهش با این شربت و دومیتیدون
من اینارو دادم با یه دوره مصرف رفلاکس پسرم خوب شد
برا بچه ی من ک تاثیری نداشت🥲
منم تازه شروع کردم خدا کنه رو دخترم جواب بده
به بچه من نساخت خیلی دلدرد شد دیگه بهش ندادم
عالیه ،ولی باید ۳ ماه بدی اگر رو به بهبود بود تو این ۳ ماه کم کم دوزشو کمکنهدکتر ،پسر من بعد یکماه مصرف حتی حالت تهوع هم نداشت فوق العاده است
من تقریبا ۲۵ روزه میدم
خیلی بهتر شده
ولی هنوز نمیتونم بگم کاملا خوب شده
اگر بچه بخوره خیلی تاثیر داره تو رفلاکس بچه من دیگه بالا نیاورد از وقتی بهش دادم البته شیرخشکش رو هم دکتر ای ار داد که اونم خیلی تاثیر داره تو رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.