باید لاکت دوای دل درد عالیه
کیدی ژول برای رفلاکس
من بایو لاکت میدم راضیم
کولیکز براش فایده نداشت
ولی از همه بهتر شیرخشک قطع کردم اون بهتر کرد بخاطر زردی شیرخشک نان میدادم دکتر گفت قطع کنی شاید دوشیر بودن براش سازگار نیس قطع کردم خیلی بهتر شد
ام پرازول برا رفلاکس
بقیه برا دخترم جواب نداد جز کولیک ایز و پدیا بست کولیک
بایو لاکت میدم من راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.