کدوم برا دلدردو رفلاکس خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

باید لاکت دوای دل درد عالیه
کیدی ژول برای رفلاکس

من بایو لاکت میدم راضیم
کولیکز براش فایده نداشت
ولی از همه بهتر شیرخشک قطع کردم اون بهتر کرد بخاطر زردی شیرخشک نان میدادم دکتر گفت قطع کنی شاید دوشیر بودن براش سازگار نیس قطع کردم خیلی بهتر شد

ام پرازول برا رفلاکس
بقیه برا دخترم جواب نداد جز کولیک ایز و پدیا بست کولیک

بایو لاکت میدم من راضیم

سوال های مرتبط

مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی