کدوم این تشکای انتی رفلاکس خوبه؟
۱

تصویر
۵ پاسخ

من اولی رو گرفتم برا بچه م
خیلی خوبه
ولی زیاد انگار دوس ندارع روش باشه
میذارمش بی قرار میشه

من اولی رو دارم از برند دی روحه و راضیم

برند ایسیز عالیه

من خریدم سر بچه اولم‌دوس نداشتم
بچه خشک میشه روش

۲

تصویر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان نِلا👧🏻🩷🪄 مامان نِلا👧🏻🩷🪄 ۱۰ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی