۱۲ پاسخ

برای منم 32هفته2150به نظرم آره خیلی خوبه

پس طبیعی رو شاخمه 🥲

برا منم بریچ بود ولی چرخید

مال من برعکس ۳۱ هفته سفالیک
از ۳۶ هفته بریچ شده و بریچ مونده

آره میچرخه🥲

برای من چرخیده

وزنش خوب بوده عزیزم
من خیلیا بریج بودن بعدش بچه چرخیده تا ۳۷ به بعد مشخص میشه

تصویر

شما ۳۰هفته ای هنوز وقت داری برا چرخیدن بچه
تا هفته ۳۷میچرخه
منم وزن بچم ۳۲هفته ۲۴۰۰بود گفتن وزنش بالاس

پسر من ۳۸هفته چرخید😁😂

واسه منم ۳۲هفته بریچ بود که خیالم راحت بود که زایمانم سزارین میشه ولی الان چرخیده 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

من31هفته 6روز رفتم 2013بود

احتمال چرخش خیلی زیاده تا 37هفته

سوال های مرتبط