برای منم 32هفته2150به نظرم آره خیلی خوبه
پس طبیعی رو شاخمه 🥲
برا منم بریچ بود ولی چرخید
مال من برعکس ۳۱ هفته سفالیک
از ۳۶ هفته بریچ شده و بریچ مونده
آره میچرخه🥲
برای من چرخیده
وزنش خوب بوده عزیزم
من خیلیا بریج بودن بعدش بچه چرخیده تا ۳۷ به بعد مشخص میشه
شما ۳۰هفته ای هنوز وقت داری برا چرخیدن بچه
تا هفته ۳۷میچرخه
منم وزن بچم ۳۲هفته ۲۴۰۰بود گفتن وزنش بالاس
پسر من ۳۸هفته چرخید😁😂
واسه منم ۳۲هفته بریچ بود که خیالم راحت بود که زایمانم سزارین میشه ولی الان چرخیده 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
من31هفته 6روز رفتم 2013بود
احتمال چرخش خیلی زیاده تا 37هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.