۱۰ پاسخ

عزیز زایمان کردین مبارک باشه

لطفا تجربتون بزارین از دکتر بیمارستان هزینه و لحظه های زیبا و حتی شاید سختیاشم لگین تجربه بشه

عزیزم زایمان کردی؟؟

زایمان کردی عزیزم؟

گلم بچت به دنیا اومد؟

خرما و کمپوت اناناس و انجیر همراهت ببر بعد از عمل بخور
صحبت نکن و سرت رو تکن نده که سردرد نگیری
ان،شالله زایمان راحتی داشته باشی و به سلامتی نی نی رو بغل بگیری
دعا واسه همه موقع زایمان یادت نره

هیچ چیز سرخود هم مثل نسکافه قهوه فلان استفاده نکن خوب نیس

برای خودت کمپوت گلابی و انجیر بگیر تا شکمت راحت کار کنه. یه شربتم تو بیمارستان میدن برای کار کردن شکم از اونم حتما بخور.. پمپ درد بگیر واقعا ارزششو داره.

بعد سری سوند وصل کن پمپ درد بگیر از همون اول راست راه برو

گلم بچت سفالیک یا بریچ؟

عزیزم ایشالا بسلامتی بغلش بگیری سعی کن بعد زایمان زیاد حرف نزنی زیر سرت بالش نزاری سرتو تکون ندی تا چهار پنج ساعت که سر درد نگیری بعدش نسکافه همراهت باشه زود زود بخور اثر بیحسی زودتر بره که اذیت نشی
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی

سوال های مرتبط