خانما شکمم کوچیک نیس اخه دکتر گفت وزنت کمع

تصویر
۵ پاسخ

نه عالیه
درگیر وزن خودت نشو
۳۰ هفته به بعد اضافه میکنی

مگه چند کیلویی عزیزم منم لاغرم ولی دکتر گفت بچه طبیعی هستش

شکمت خوبه ک

به منم دکتر گفت وزنت کمه ولی تو انومالی وزن بچه گفتن خوبه که

ازمنم همینقدر

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی