۹ پاسخ

چطوری تشنج کرده؟نوار مغز و mri گرفتید؟منم درگیر این موضوعم اخه

اگه یبار یا دوبار باشه نه ولی حتما باید تحت نظر دکتر یلشه و دارو مصرف کنه که تکرار نشه وگرنه مغزش آسیب میبینه دور از جون

دختربزرگم وقتی ۱سالش بودب ای تب تشتج کردولی الان ماشاالله خیلی زرنگه شاگرد اول تومدرسه

اگه کنترل بشه نه،اما اگه نشه و واقعا تشنج باشه به مغز به مرور آسیب میزنخ

ن خواهر من بیشتر از ۱۵ ساله ک این مشکلو داره با قرص کنترل میشه جای نگرانی نیست

نه بابا اگه زیر نظر دکتر باشه و تکرار نشه هیچیش نمیشه پسر خاله ی من تشنج کرده ولی الان میره کلاس اول خیلیم بچه ی ناز و باهوشیه

اگ کنترل نشه مغز آسیب میبینه

نه اگه تشنجش هی تکرار نشه و طولانی نباشه مشکلی نداره نوار مغز میگیرن ازش

واایی دور از جان همه بچه ها باشه
بله مشکلات خیلی خیلی جدی پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان DENIZ❤️ مامان DENIZ❤️ ۲ سالگی