شیرخودمومیدم می تونم زردالوبخورم؟

۵ پاسخ

من همه چی میخورم

من همه چی میخورم خداروشکر گوش شیطون کر هیچوقتم پسرم چیزیش نشده.فقط وقتی میخوای بهش شیر بدی همون اولشو یکم بدوش

منم خیلی دوست دارم بخورم عاشقشم ولی میگن باد داره بچه دلدرد میشه .امروز یدونه فقط خوردم

اگه بچه دوماه شده فک نکنم مشکلی باشه

اره چرا نشه منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی