۲ پاسخ

نخوری بهتره عزیزم چون سیتریزین ترشحات بدن رو خشک میکنه ممکنه شیرت کم بشه انتی هیستامین هم همینطور،
آنتی بیوتیک هم مصرف نکن

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی