شیرخودمومیدم می تونم ملون بخورم؟

۵ پاسخ

ن نخور

ن نخور
حدالقل تا پایان ۳ ماهگی صبوری کن و میوه خام و و… نخور

نه نخور شیرت بو‌میگیره بچه نمیخوره

بنظرم از بچه حساس و حساسیت نداره هر چیزیو یکم بخوریم مشکلی پیش نمیاد

منم میخام بخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی