۱۰ پاسخ

من اگه یبوستش شدید باشه شیافت گلیسرین میذارم ۴تیکش میکنم باز یه تکیشو میخوام بذارم نازک میکنم اگه شدید نباشه با گلابو اینا

سعی کن موز بهش نده برا معدشون سنگین

دو سه قطره روغن زیتون با قطره چکون میدم در جا دسشویی میکنه

من جز با شربت با هیچی شکمش نمیاد حتی با شربت هم اذیت میشه طفلی روغن میدم ماساژم میدم یادم باشه ابم‌میدم باید ببرم دکتر حریره و اینام با برنج دیگه نمیدم بهش از فردا

روزایی که موز میدی حتما سیب یا گلابی بده پسر منم یبوست میشه اینارو میدم

من اکثرا تو غداش روغن زیتون می ریزم اب هم کلا زیاد می خوره ماشالله

شربت انجیر خیلی عالی

یه کوچولو روغن زیتون بده بهش

من با قطره چکون روغن زیتون میزنم تو باسنش .. بعضی وقتا شیاف میزارم

وقتی یبوست میشه موز نده بیشتر اذیت میشه بچه

سوال های مرتبط