من دیشب مولفیکس خریدم ۶۳۵
من دیروز خریدم مارک مرسی سایز۵
۳۰ تایی دستمال مرطوب هم داره ۷۱۹ تومن
هانیز بگیر درجه یک قیمتشم مناسب تره
منم مولفیکس استفاده میکردم نبودمای بیبی گرفتم نه مارکش خوبه عزیزم.منک دارم تلاش میکنم یادبگیرن وبتونم ازپوشک بگیرم.
۶۵۰ بود بعد شد ۷۹۰. الان شد ۸۵۰؟ به کجا چنین شتابان؟😵💫😩
اگه بچتون دختره هیچی عفونت بگیره 3برابر باید خرج کنی همین پوشکو استفاده کنید خدابزرکه دیگه
من گرفتم راحت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.