۷ پاسخ

من دیشب مولفیکس خریدم ۶۳۵

من دیروز خریدم مارک مرسی سایز۵
۳۰ تایی دستمال مرطوب هم داره ۷۱۹ تومن

هانیز بگیر درجه یک قیمتشم مناسب تره

منم مولفیکس استفاده میکردم نبودمای بیبی گرفتم نه مارکش خوبه عزیزم.منک دارم تلاش میکنم یادبگیرن وبتونم ازپوشک بگیرم.

۶۵۰ بود بعد شد ۷۹۰. الان شد ۸۵۰؟ به کجا چنین شتابان؟😵‍💫😩

اگه بچتون دختره هیچی عفونت بگیره 3برابر باید خرج کنی همین پوشکو استفاده کنید خدابزرکه دیگه

من گرفتم راحت شدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ سالگی