۹ پاسخ

فک کنم مونده ب وزن بچه ک چقد بدی
چون من اول یکو نیم بعد کردش ۸ساعت ۲سی سی

من از یک ماهگی دارم به دخترم میدم دکتر گفت هر ۸ ساعت یک و نیم سی سی

من یچم گریه میکنه شبا و امشب کلی آورد بالا بعد از خوردن شیر خشک نمیدونم ب شیر خشک حساسه یا دل درد واره البته شیر خشکش تروویتال ای ار هست

من هر ۸ ساعت دوتا قطره چکون میدم بهش

خانوم هاا من پسرم خییلی چشماش آب میاد چیکارکنم چی بزنم خوب بشه صبح ها نمیتونه چشماش باز بشه خیلی پخ میاره

این شربت برای چی خوبه

دکتر گفت هر ۸ ساعت ۲ دو سیسی ولی اگه خیلی اذیت بود تا ۵ سیسی هم میتونی بدی

یه قطره چکون . در روز کلا میشه ۴بار داد

من دوتا قطره چکون میدادم بهش
نگران نباش ضرر نداره
گیاهیه

سوال های مرتبط