۹ پاسخ

من فعلا ۶۰ تا میدم دو هفته دیگه دوماهش تموم میشه یکی دوبار ۹۰ تا دادم خورد یکی دوبار هم نخورد بلاتکلیفم😐

عزیزم بچم پنجاه روزشه تقریبا، هر یک ساعت به یک ساعت شیر میدم، گاها شده نیم ساعت فاصله .... بچه ۳ ماهه معدش دیگه بزرگ شده باید زود زود شیر بدی

ده روز چقدر شیر میخوره بچه اتون؟

منی که ۶۰تا میدم سه شبه بچم خیبیلی بیقراری میکنه

اره عزیزم روی قوطی شیر خشک هک شده که مثلن به 1 ماه چقدر شیر بدی به 2 ماه چقدر بدی

بعد ماشاالله دیگه بزرگ میشن معدشون جا باز می‌کنه دیگه

برا بچه سه ماهه 150😳
دختر رفلاکس میگیره بچه نکن
پسر من 5ماهشه هنوز 120تا میخوره

خب عزیزم وش زده هر ماهی چقدر شیر باید بدی تو خیلی کم میدادی

دقیقا برای منم این اتفاق افتاد به پناه ۹۰تا شیر میدادم بچم خیلی بیقرار بود شبا تا سه چهار صبح بیدار بود یه شب بهش ۱۵۰تا دادم خورد از شبای بعدی هم همین کار رو کردم بچه راحت تر خابید

اره منم ۶۰ میدادم الان ۹۰ میدم راحت میخابه

سوال های مرتبط

مامان متین🩵 مامان متین🩵 ۱۰ ماهگی
حتما بخونید دوستان
سلام
می‌خوام ی داستانی تعریف کنم براتون ک شاید مشکل شما ها هم حل بشه
پسر‌ من از همون اولا گاهی بدجور گریه می‌کرد هرکار می‌کردیم‌هم‌اروم نمی‌شد در حدی ک میخواستیم ببریم بیمارستان ک شاید مشکلی داره
همش هم شیر میخواست هی باید شیر میدادم بهش
(فقط شیر خودمو می‌خورد)
بعد ی بار هی گریه کرد هی شیر دادم آروم شد باز هی گریه شدید
تا اینکه گفتم دیگ سینم خالیه شیر ندارم سیر نمیشه چرا
شیر خشک دادیم به بچه و همونجا آروم شد ساعتها خوابید
چندبار این اتفاق افتاد هی بچه طفلی بیقراری کرد چند ساعت بعد شیرخشک ک دادم آروم گرفت
الانم سه روزه واکسن زده و همش گریه میکنه
شب اول تا صبح گریه کرد صبح ۶۰ تا شیرخشک دادم بهش باز گریه کرد ۶۰ تا دیگ درست کردم ک شاید بخوره و خورد و کامل آروم شد و ساعتها بازی کرد
دیشب هم هی گریه های شدید کرد فک می‌کردیم مشکلی داره باز هی کبود می‌شد از گریه تا ک شیرخشک دادم بهش و ۷ ساعت قشنگ خوابید
بچه ای ک چند شبه نمیخوابه
من همش دوست داشتم شیر خودمو بخوره و هی مقاومت میکردم
اما با توجه به این تجربه دیگ بیشتر بهش شیرخشک میدم و فدای سرش اگه دیگه سینمو‌ نگرفت
گفتم بهتون بگم شاید مشکل شماها هم باشه
و اینم بگم شیر من خیلی زیاده اینقدر ک بچه موقع خوردن کم میاره تو قورت دادن و میوفته به گریه
شما هم اینو امتحان کنید این فرشته ها ک‌الکی گریه نمیکنن همش از بی تجربگی و ندونم کاری های ما آزار میبینن