۱۶ پاسخ

چه شیرخشکی میدی.

هیچ وقت این حرف و نزن ...صلاح بچت ب اینه شیر خشک بخوره و اروم باشه ...

بهترین مادر دنیا تویی بهترین کارا هم تو در حق بچت کردی چون هیچ کس ب اندازه تو صلاح اون بچه رو نمیدونه ❤️

این حرفا یعنی چی ک شیرمو ندادم ناراحتم ؟انقد ب خودتو بچه عذاب وجدان نده عزیزم
۹ ماه اذیت بودی حالام بشین زندگیو ب خودت زهر کنی؟ما زنا تا کی میخایم زجر بکشیم نمیفهمم
ماهایی ک شیرخشک میدیم الان نامادری حساب میشیم دیگه پس

من هردو بچم شیر خشکی هستن پس من مادر بدیم😐هردوشونم از عمد شیر خشکی نشدن دلیل داشته

کپل پر مدعا😂

تو تلاشت رو کردی و به نتیجه خوبش هم رسیدی ه فهمیدی چی بهش میسازه
تو خوی بد نیستی
قلق بچه ر. نفهمیده بودی که فهمدی

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

وای عزیرم این چه حرفیه مگه مادر بودن بع شیر دادنه اخه البته که من خودم عذاب وجدان دارم ولی خب چیکار کنیم من خودم اینقدر استرسیپ بچم‌یه قلوپ شیرمو میخوره سه روز به خودش میپیچه

عزیزم مگه هرکسی شیرخشک میده مادر بدی .اتفاقا تو با شیر خودت بچه ات اذیت میشد .الان با شیر خشک که آروم تازه مواد مغذی شیرخشک بیشتر و شیر مادر توی این دور زمان از استرس و مواد شیمیایی پر شده.

عزیزم کاملا درکت مبکنم
همین شرایط رو منم داشتم
کلی گریه میکنم برا اینکه نمیتونم خودم شیر بدم
منم تو 2 ماه 9 مدل شیر عوض کردم تا یکی ساخت بهش
دقیقا بچم آروم شده سر ساعت میخوابه و بیدار میشه
بازیشو میکنه
هرزگاهی هم دل‌درد داره ولی خداروشکر خییییلی خییییلی آروم شده
من از 15 روزگی هم شوهرم هم خانواده ام گفتن شیر نده ولی من گوش نمی‌دادم تا 2 ماهگی بیشتر دادم
دیگه دیدم فایده نداره بچم خیییلی اذیته با همه سختی و فشار روحی دیگه ندادم بهش الان 3 هفته یا بیشتر میشه ندادم ولی همش خودم عذاب وجدان دارم و گریه اس کارم
دیگه الان باز بهتر شدم یکم قبول کردم نمیشد
سلامت بچم مهم تر بود تا خواسته و حس مادرانه خودم

سلام خوبی روغن گل بنفشه عطاری بگیربزن شکمش ماساژ بده مث عقربه ساعت چنددقه ماساژبده بعدکمرشوبا روغن ماساژبده تا شکمش کارکنه راحت میشه

نه گلم ناراحت نباش بهترین مادری شک نکن منم مثل شمام بچم کولیک داشت صبح تا ظهر شیر خودمو میدادم ظهر تا شب شیرخشک دیگه الان بهتره شیر خودمو بیشتر میدم دووعده شیرخشک میدم بهش شماهم همین کارو کن شیرخودتو کمتر بده شیرخشک بیشتر وقتی شیرخشک میدی شیرخودتو بدوش که خشک نشه بعدا که خوب شد از خودتو بده کلا

عزیزم این حرفو من از اولش به بچه هام شیرخشک دادم یعنی بدم؟
جورم دراومده از صبح ساعت ۵ که بیدار میشن بالا سرشونم تا ۹ شب که بخوابن
اگه من و امثال من بد باشیم که هیچی دیگه 🥲🫠

وای توروخدا نگو این همه بچه ها شیرخشکین
مادر خوبی هستی بهترینی😚💙

عزیزم ن تنها شما بلکه هیچ مامانی بد نیست
بچست دیگ همینه

سوال های مرتبط