۱۰ پاسخ

اینجا گفتی دیگه اروم نیست🤣 براش چهار قل بخون

چطور دلشون میاد ب یه مادر اینجوری بگن🥲
کم استرس داریم مردم هم استرس وارد میکنن

دخترمنم خداشاهده همینطوربود یه ازخدابی خبرگفت چه ارومه چقدشیرمیخوره به خداقسم الان دوهفته هس هر۱۲ساعتی شاید ۱۰۰سی سی شیربتونم به بدبختی بدمش هم بدارومی میکنه هم شیرنمیخوره اوناخودشون مشکل دارن

بچه ی اولم ازش صدا در نمیومد اصلا و ابدا اروم اروم بود ماشالله الان شاگرد اول کلاسشونه تو هوش و ذکاوت چه حرفا می زنن ملت

عزیزم براش چهارقل بخون‌منم‌همینو کشیدم دخترم‌دوماهه بود همینجوربهش میگفتن‌بیدارنمیشه‌گریه‌نمیکنه‌صداش نمیاد همش‌خوابه به‌همون نام‌ونشون الان‌دوماهه مریضه همش هی میبرم‌دکتر ومیارم

نگافقط بگوماشاالله وخداروشکر🤣دهن من یکی سرویس شده بازدخترمن برعکسه😂

چه حرف خنده داری🤦🏻‍♀️ آدما حسود و دیوونه شدن😂
ماشالا بچه من آروووم، همه میگن به دوتا رفته آروم شده

گوه خورده بچت سیر میشه دلش ضعف نداره
میخابه مادر شوهرم میگه وقتی شوهرم کوچیک بود انقد خابالو بد که یه وقتایی میترسید چک میکرد ببینه نفس میکشه یعنی نیه یه مه ازش در نمیومد

مگه بچه گریه نکنه مشکل از مغز هست ؟؟ بچه من اصلا گریه نمیکنه حتی برای شیر

نه بابا لذت ببر

سوال های مرتبط