۹ پاسخ

توبنده ی محبوب خداوندی عزیزم بشین سجده شکر به جابیار

برو خداتو‌ شکر کن خواهر😐

😐😐😐🤯🤯 یه جوری از این پست پشمام کز خورد که اسکرین گرفتم به بقیه نشون بدم ، واقعا گفتی اینو؟
یعنی از اینکه بچه مشکلی نداره گریه نمیکنه تعجب کردی و فکر میکنی چیزیشه 🥴

خدایااااااا🤣🤣دوس دارم بزنمت

عزیزم بعضی بچه ها تا شش ماه همینجورین

خب خداروشکر کن خواهر گریه کنع که چی بشه اگر خیلی نگرانی ببرش دکتر ولی تا الان سوراخ اشکش باز شده

خداروشکر عزیزم
بنده برتر خدا بودن چه حسی داره؟😁

مشکلش اینه تن مامانش میخاره😂😂خب عزیزم خوشحال باش تو بنده خاص خدایی بچت مثل مال ما کولی بازی در نمیاره😂😂

وای توروخدا این فکرا چیه میکنی.برو خدارو شکر کن بچت آرومه

سوال های مرتبط