۴ پاسخ

بخاطر دستگاه بدنش گرم میشه

احتمالا بخاطر دستگاه که بدنش گرمه چند دقیقه بعد ازینکه از دستگاه آوردی بیرون اندازه بگیر ببینه چقدره

اره عزیزم تب نیس. بخاطر دمای دستگاهه

ن تب نداره ۳۷.۶تب حساب میشه

سوال های مرتبط