۵ پاسخ

دختره منم همینطوربود دکتر گفت بخاطره رفلاکسشه قطره هم میریختم اثر نداشت الان خودش خوب شده

پسر من هم همین بود
بردم دکتر قطره داد بی فایده
شبا با ترس می‌خوابیدم از بس صدا میداد
تا اینکه ی روز عمق بینیش تمیز کردم درست شد
اینا چون بینیاشون ریزه هست دیده نمیشه اون تهش

دماغ دختر منم همینجوره بهش قطره سدیم کلرید داد چند ساعتی خوب میشه ولی شبا دوباره میگیره ،،نمیدونم چیکار کنم

پسر منم چندین بار اینطوری شده حتی خس خس میکنه انگار خلط هست تو گلوش و بینیش ولی هر دکتری بردم گفتن بخاطر رفلاکسه قطره بینی ام استفاده میکنم درست نمیشه

من قطره ریختم بد با پوار بینی تمیز کردم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی