عزیزان میگم کسی هست که انسولین بزنه بعد حرکات بچه یهویی زیاد بشه

۵ پاسخ

آره عزیزم مخصوصا شب دوزش بیشتره
بعدش هم آروم میشه
دکتر گفت طبیعیه

تا حالا دقت نکردم 😁

منم میزنم ولی دقت نکردم به این موضوع 🤔🤔

بله من همیشه بعد از تزریق حرکت میکنه کلی

شما هم انسولین میزنین

سوال های مرتبط

مامان علی احسان مامان علی احسان هفته سی‌ویکم بارداری