سلام خانما کسی هست که انسولین بزنه

۹ پاسخ

انسولین رو چقدر گرفتید

منم میزنم

چه مدل انسولینی راحته که خودم بگیرم بزنم

من از اول بارداری میزنم .توی بازوهام میزنم

سلام من میزنم

بعد دو هفته دوباره میرین آزمایش میدین؟؟؟؟

از چند هفته استفاده کردید

تو رون میزنید شما هم

من استفاد میکنم

سوال های مرتبط