بچه تون چجوری میخوابه؟؟

۲۷ پاسخ

گاهی وقتا خودش گاهی وقتا رو پا گاهی وقتا راهی تیمارستانم میکنه تا بخوابه چون نه رو پا نه تو بغل هیجوره نمیخوابه و از شدت بی خوابی گریه میکنه

به نام خدا
به سختییییب

مستقل

خودش جدا میخوابید ولی دوره جنگ تقریبا 40روز پیشم خوابیدع الان شده عادتش باید پیشم بخوابه بعد بزارمش داخل تختش

ما پیشش دراز میکشیم خودش میخوابه

به سختی قبل خاب یه دور ساییده میشم

با مکافات😁😐

زیر سینه

اینجوری 😴😴
خودش میخوابه 😂

تو جاش دراز می‌کشه منم کنارش می‌خوابم تا خوابش ببره

رو پاهام سینه دهنش خستمم نمیشه از بس میخوره

همین ک برق خاموش بشه میاد سرشو میزاره رو دستم می‌خوابه

پستونک دهنش پتو دستش. براش غصه میگم میخوابه

خودش میره تو جاش منم کنارش میخوابم میخوابه

من پتو میندازم لامپ خاموش میکنم فقط چراغ خاب بهد میگم مامان میخاد لالا بشه دراز میکشم چشمام میبندم اروم اروم لایی لایی میخونم اونم کنارم دراز میکشه و یکم غلت میزنه خابش میبره از بچگی همینجور عادتش دادم

خودش با پستونک

با سینه بخدا دندوناش به سختی دراومدن دارن پوسیده میشن😣

کنارش دراز می‌کشم میخوابع

رو پا

رو تاپ

هی غلت میزنه تا ختبش ببره

با پستونک
لالایی گوشی
سکوت مطلق خونه
تاریکی محض
🤣

اول که باید خسسسته باشه
بعدم باید سینه دهنش باشه تا بخوابه

با جی جی

خودش میخوابه

رو پا سرویس میکنه تا میخوابه

به نام خدا رو پاهام

سوال های مرتبط