دقیقا وضعیت الان من
وای چرا اینجور بستیش گناهه
دستاش رو نزار داخلش گناه داره
اینقد که باند پیچی کردی بچه رو🤣خدایی دلم سوخت براش بچه کلافه شده نمیخوابه دیگه منم از اینجا احساس خفگی کردم🤣
منم با دخترم مشغولم.کدوم دکترمیبریش
چرا زانوهاش نبستی حالا ما زانوهاش میبندیم ک استخوانش محکم بشه
وای چقدر قنداق خوبهههه پسرم اگه قنداق نشه راحت نمیخوابه
من پسرمو تا یک ماهونیم قنداق کردم بعدش دیگه واینستاد داخلش
مال ما هم تایم داره شبها از ساعت۱۱ شروع میکنه تا۳
اینم منم
همچنان مشغول خوابوندن 😬🤒پسر من ساعت که میشه 3میخوابه ،فکنم مادرشوهرم کوکش کرده😬😬
بچه منم بدون قنداق نمیخوابه از چسبی ها بهتره
فقط اینفکول آب رو آتیشه ،اما یکم گرون تر هست
عزیزم هوا گرمه قنداقش نکن گناه داره
من بیدارم نی نیم خوابه من بیدارم
اوخدااا نونو🤤🤤
ماشاالله بهش انشاالله خوب شه زودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.