میشه عکس بدین با بخیه سزارین چجوری خوابیده شیر بدم

۸ پاسخ

به پهلو یا روبه بالا بخواب یه بالش بزار یکی بچه رو بیاره به پهلو کنه نگهداره شیر بدی

تا زخمت خوب نشده نمیشه باید خودت بتونی به پهلو‌بخابی

تو خود بیمارستان آموزش میدن عزیزم

باید یکی کنارت نگه داره بچرو زیر بچه هم یه بالشت کوچولو بزارین سینه رو باید یکی دیگه بزاره تو دهنش

سلام عزیزم زایمان کردی مبارک باشه 😍😍

فعلا تا مرخص بشی به پشت بخواب بچرو بزارن رو سینه ات
بعد ک تونستی راه بری به پهلو بشو شیر بده

باید یکی کمکت کنه بزاره رو سینه ات
تنهایی نمیتونی

تا ده روز نمیشه

سوال های مرتبط