سلام خانما
ممکنه لکه بینی از تیروئید کم کار باشه؟

۴ پاسخ

من تیروئیدم مشکل نداشت و لکه بینی داشتم

مگه دارو مصرف نمیکنی؟
چنده تیروئیدت؟

سلام
منم تیروئید کم کار دارم و 6هفتمه
لکه دارم دکتر گفت ربطی نداره اما شیاف داده استفاده میکنم گفت عادیه مشکلی نیست

نه ربطی به تیروئید نداره

سوال های مرتبط

مامان فندقی🐣🐣
ivf مامان فندقی🐣🐣 ivf هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری