زیر نظر دکتر باشی مشکلی نداره
ده سال پیش سر بارداری اولم تیروئیدم خیلی کم کار شد ینی تی اس اچ ۹ شد، از اونموقع تا الان دارم قرص میخورم مشکلی نبوده فعلا
من قبلش تیروئید کم کار داشتم خودمم نمیدونستم بعد از سقط متوجه شدم اینسری دارم قرص مصرف میکنم
دکترم گفت علت سقطت کم کاری تیروئید بوده
من کم کارم گفتن باید قرص بخوری
من داشتم تا ماه اول بارداریم هم بود ولی خداروشکر نمیدونم چطوری کم شد بدونه اینکه دارو بخورم انشاالله که مشکلی واسه شما پیش نیاد باید از دکتر بپرسی دارو بهت میده درصدش کم میده
منم دقیقا مشکل شما رو پیدا کردم بهم قرص دادن فعلا دارم میخورم تا ببینیم خدا چی میخواد
فعلا که خداروشکر مشکلی نیست
نگران نباش مشکلی پیش نمیاد ولی قرصتو بخور حتما
نه قرص تیرویید بهت میدن میخوری. بعد زایمانت هم آزمایش چکاب میدی در اغلب افراد خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.