منم دخترم همینجوری بود ژله لثه گرفتم آروم شد استا ندادم که وقتی تب داشت خدای نکرده بدم که زود اثر کنه ژل بزنی بی حس میشه آب دهنشم زیاد نمیده بیرون
ژل لثه بگیر بزن به لثه ش آروم میشه
بهش یه کم استامینوفن بده دختر منم خیلی لج داشت لثه هاشم میخارید یه کم استا دادم خوابوندم
یکم استامینیفن بده بش
وای مشکل منم هست اب دهنشم میاد هی گریه میکنه خیلی زیاد نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.