مامانا کسی به بچش این قطره ad روداده راضی بودین؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ولا من اوشم مانگ په داوه مشکلی نبوه ولی الان لمیزه ویوا کیدز ددمه

ولا من اوشم مانگ په داوه مشکلی نبوه ولی الان لمیزه ویوا کیدز ددمه

ولا بو‌من کلا اوی له‌دلی دابو دهاته دره

واسع من دل درد شد اینو دادنی گریه میکرد
واسه بهداشتو میدم

پسر من که دوستش داره
مثل آب رو آتیشه براش☺️

اره خوبه

من ویواکیدز میدم

ویوا‌کیدز میدم عالیه

من ویواکید میدم خیلی خوبه

من پدیابست میدم عالیه

من میدادم خوب بود بد نبود ولی میگن پدیا بست و And بهتره

دادم بالا اورد الان AND میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان آقا صدرا مامان آقا صدرا ۹ ماهگی