۳ پاسخ

تو انقباضی که نشونه زایمانه کل شکم سفا سفت مثل بیشونیت می‌شه
ولی وقتی فقط یه قسمت شکمه نشونه زایمان نیست
انقباضای زایمان به همراه دردهای پریودی زیرشکم و رانه و منظم هم هست

به پشت دراز بکش شکمتو با انگشت فشار بده اگه همه جاش سفت بود اون انقباضه و معمولا منظم میگیره و درد قابل توجه داره
ولی سفت شدن بچه معمولا یه طرف شکم‌ هست و یکم بچه رو ناز نازی کنی تکون میخوره و شکمت شل میشه

جفتش یکیه بچه خودشو سفت میکنه یعنی ک موقع زایمانه

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی