کسی بوده بالش حاملگی گرفته باشه ؟؟خوبه به درد میخوره؟؟؟

۵ پاسخ

اره من مدل یو گرفتم خیلی کمکم کرد برای خواب البته توی هفته های بالاتر ب دردت میخوره

من مدل U برند دی روحه گرفتم از سایت خودشون خیلی راضیم چون عادت دارم به شکم بخوابم این کنترلم میکنه نصف شب نچرخم

من دارم خیلی خوبه
شبیه C

من گرفتم خیلی خوبه

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته دوازدهم بارداری