۱۲ پاسخ

تو از بنده های برگزیده ای
حالا ک خودش نمیخوره ول کن
پس فردا قطع کردن شیرشب سخت میشه

دکتر به من گفت بیدارش نکن ولی بیشتر از 6ساعت نباید باشه

اگ‌خوب وزن میگیره بیدارش نکن
خیلی عالیه ک پا نمیشه
پسر من از ۲۰ روزگی بیدار نشد دکترشم گفت وزن دهیش خوبه بیدارش نکن

هرموقعدبیدار شدی خودت بهش بده

وای سوال تو خیال منم راحت کرد دختر منم از ۱۲ یا ۱ می‌خوابه تا ۶ بیدار نمیشه همش عداب وجدان داشتم رفلاکس هم داره بیدار کنم شی بدم باید عمودی نگه دارم و کلی دنگ و فنگ که خوابش میپره

اصلا لازم نیس تو خواب بهش شیر بدی گلم اتفاقا خوبه ک بیدار نمیشه بعدا دندوناش خراب نمیشه

خیلی خوبه که اینطوری راحتی

دختر منم از دو ماهگی شیر شب نخورد بیدار نمیشه تا ۶صب جای نگرانی نیس

نه بابا کاریش نداشته باش هات بدبخت میشی. اون خوابش تنظیم شده دخترمن از بعد۴۰میخابه .اصلن نده گشنه باشه پامیشه.واکع وزنش خوب نده شبوبذارقطع کنه برا دونذون ها خوب نیس من برادختربزرکمم اینطوری کردم دکترش کف بیدارش نکن براشیرشب

عیب نداره منم بیدار نمیشدن خودم بیدار میشدم سه ساعتی بهشون شیر میدادم

چ ساعتی میای تا چند

بنده خاص خدا😂

سوال های مرتبط