۷ پاسخ

من شکمش رو دایره ای دور ناف ماساژ میدم پاهاشو جمع میکنم تو شکمش مثل دوچرخه بیب میده بهتر میشه..

من میندازمش توپتو دوسمت شو شوهرم میگیره دوسمت شو خودم تاب میدیم تااروم شه

یک ماه اینا هم که بود دکتر بهش یه رول ضد نفخ و درد داده بود .از داروخانه گرفتم گیاهی بود عالی بود.در جا درد بچه رو مینداخت هر نیم ساعتم میشد زد

سوال منم هست

از عطاری رازیانه بگیر هم خودت بخور هم بچه.میتچنی از روش سنتی هم استفاده کنی کندر و خیلی و زیره رو با آب جوش با هم بزار خنک که شد در حد نیم سی سی به بچت بده اینطور که کمکش میکنه زود به زود آروغ بگیره و نفخش بره

رول میرابل عالیه عالی.

فهمیدی ب منم‌بگو

سوال های مرتبط