۳ پاسخ

قاعده ی بدن و اصل سیستم بدن بر این اساس شکل گرفته که بدن زن هرماه یک فولیکول رو غالب میکنه به سایز مناسب باروری (۱۸ـ۲۴)میرسونه و وقتی به سایز مناسب رسید خود بدن اونو ازاد میکنه

در کسایی که تنبلی تخمدان دارن متاسفانه فولیکول سایزش بالغ نمیشه و در نتیجه ازاد نمیشه

شما باید داروی تحریک تخمدان مصرف کنی تا بدنت هورمون مورد نیاز رشد رو به اندازه کافی ترشح کنه تا به سایز باروری برسه

بعد پزشک تصمیم میگیره با توجه به ازمایشات هورمونی شما
که نیاز به امپول برای ازاد سازی دارید یا خود بدن ازادش میکنه

عزیزم شما با فولیکول زیر ۹پریود هم میشین؟

باید رشد کنه ،دکتر برو قرص و آمپول بده واسه تقویت تخمدانت

سوال های مرتبط