اول تمیزکن داخل بینیش رو
بعد هم پماد ب ب کلد بگیر براش بگیر تا بوش کنه باز میشه
اسپری دکوسالین
من اسپری میزنم توو بینیش
بعد یه دستمال کاغذی لوله میکنم از توو سوراخهاش موشهاشو در میارم😅
بعد که تمیز شد ممکنه عطسه هم بزنه.
دیگه راحته برا خواب.
من هرشب قبل خواب از دوماهگیش اینه کارم
قطره کلرید سدیم بریز تمیز کن
اولش که با پنس سنجاق من تمیز میکنم چون بدم میاد 😜🤣🤣🤣🤣دوم راه اسپری سدیم کلراید بخر 🥰👍حل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.