طبیعی هنوز بلد نیست باید هی بذاری زیر سینه پوزیشن های مختلف شیردهی رو امتحان بکنی ببینی کدوم راحت تر واسش و اینکه یاد بگیره
فک بچه ضعیفه نمیتونه خیلی بخوره
بچه منم همین شکلی بود اخرش شیرخشکی شد
پسر من تا یک ماه همین بود
هرکاری بگی کر م نگرفت
تا اینکه یک ماهه که شد فکش قوی ترشد تونست بهتر مک بزنه کامل گرفت
نباید ناامید بشی
چون هم فرم نوک سینه بده هم فک بچه ضعیفه
یکم با نوکش ور برو تا بیاد بیرون بعد بزارش تو دهنش جوری که چونش زیرش باشه
قسمت قهوهای سینتوبین دو انگشت بگیر بزار تو دهنش تا یکم نرم بشه سینت بچه زود فکش خسته میشه
این دو سه روزه بهش شیر خشک بده تا یکم جون بگیره اذیتت نکنه
رابط سینه از دارو خونه بگیر منم سر دخترم همینجوری بودم گرفتم از صبح بود تا شب بعدش دیگه خودش یاد گرفت
هنوز بچت خیلی کوچولو یه آموزش ندیدی
کلاس نرفتی؟
شیر داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.