نوافن بخور فعلا
من قرص استامینوفن ۵۰۰ میخوردم خیلی زود خوب میشدم
شیاف دیکلوفناک بزار اروم میکنه راحت. تا بعدا بری دکتر
قرص امی تلیپین بزن توش ولی قورت نده آب دهان قرص عصب هست سریع آرام میشه و چرک خشک کن و دیکنوفناک بخور
مترونیدازول با چرک خشکن بخور . حوله گرم بزار
دختر عموم میگفت یه کپسول اموکسی رو بزار رو دندونی که درد میکنه فشار بده مثلا یه ساعت بمونه طوری باشه که مواد کپسول بره بخوره به دندونت دیگه کلا دردش خوب میشه .خودش و زنداداشش امتحان کرده بودن میگفتن دیگه درد نکرده چند سالم گذشته
قطره دنتول بریز رو دندونت،عفونت میخوابونه
نوافن هم مسکن
بهتر میشه
مفنامیک اسید بخور ۲۰دقیقه بدش ول میکنه
مترونازول+سفالکسیم باهم بخور ۸ساعت یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.