۱۹ پاسخ

باهاش صحبت کن موهاشو ماشین کن هم کلش یه باد میخوره هم بهش بگو یه قیافه جدید خوشگل داره و زود موهاش بزرگ میشه قشنگتر از قبل هم میشه

اشکال نداره رشد می‌کنه موهاشو طوری شونه کن متوجه نشه
دختر منم چند بار این کارو کرد
برای شما که پسره فکر کن دختر من چتریاشو از ته زده بود به قیافه ای برای خودش درست کرده بود که نگو
فقط بهش بگو قیچی خطرناکه نباید بدون اجازه به قیچی و چاقو دست بزنی
بنظرم سن تجربه اس ،بچه باید یه سری چیزار‌و‌تجربه کنه ولی خب قیچی و چاقو و فندک و سیم و آتیش خیلی خطرناکه باهاش صحبت کن ازاین قیافه اشم عکس بگیر یادگاری داشته باش
فیلم بگیر بپرس چیکار کردی ؟جواباشون شیرینه
اصلا غصه نخور بهشم استرس نده

پسر من شاید سه چهار بار این کار رو کرد دیگه هر چی قیچی تو خونه بود بردم خونه مامانم🤣

دعواش نکنیا... تجربه جدید بوده براش... هزینه اش یه آرایش گاست

همه بچه ها حتی خودمونم این کار کردیم دخترمنم جلو موهاش زده بود سه سالش شده بود
ولی خوب قاطی موهاش میشه معلوم نیست باید توجه کنی

ببر اراشگاه خودشون مرتب میکنن

زود بلند میشه اشکالی نداره

پسر منم یه بار با ماشین هرجا که میخاریده. زده بود انقد خندیدم. مثه جاده شده بود

بنظرم بهش دست نزن تا بلند بشه
وقتی میری بیرون ی جوری ژل و اینا بزن اون قسمت ک بلنده رو فیکس کن روش معلوم نمیشه زیاد

اشکال نداره ببر آرایشگاه خودشون مرتب میکنن خوشکل میشه

این عکس موی پسر شما ست

وای جای من بودی چی میگفتی.دوتا پسرام آینکارو کردن.موهای همو کوتاه کرده بودن.وای یه قیافه ی خنده داری شده بودن.ولی من خندیدم.البته دعواشون هم کردم..حوری زده بود که آرایشگاه هم‌نتونست درستشون کنه

ببرش ارایشگاه قشنگ درست میکنه واسش

دخترنبوده ک

وای عزیزم ببرش ارایشگاه

دیگه باید از ته کوتاه کنی تابستونم هست خنک میشه

جدا از سرش باز خدا رو شکر قیچی سمت چشماش نبرده. قبول دارم عصبی میشه ادم .ولی ببرین ارایشگاه مرتب کنه فوقش دو ماه طول میکشه بلند بشه همین

هیچی عزیزم آرایشگاه ببر مرتب کنه براش ناراحت نباش پسرا موهاشون زود بلند میشه

دگ چاره ای نداری ببر ارایشگاه مرتب کنه

سوال های مرتبط