۵ پاسخ

پلارژین تا سه ماه قابل استفاده

سرما خورده یا از عوارض واکسن ؟

سلام اره اوکیه
قطره تا ی ماه داخل یخچال باشه میشه مصرف کرد

سلام عزیزم امشب کل بدنشو وازلین بزن بعد لباس گرم بپوشون روشم قشنگ پتو بکش تا صبح خوب میشه بعد فردا ببرش حموم

سلام تا 1ماه اشکال نداره

سوال های مرتبط