۸ پاسخ

نه چراپشکل داشته باشه🐑

مبارکه بسلامتی😍
برا همه چشم انتظارا دعا کن🤲🏻

مبارک باشه عزیزم دعا کن انشاالله منم بارداربشم
برودکتر ببین دکتر چه میگه با نظر دکترپیاده روی برویانه

مبارکه عزیزم برای منم دعاکن

اوایل بارداری دکتر ب من گف در حد ربع ساعت با سرعت پایین و بدون عجله مشکلی نداره

احتیاط کنی بهتره
نداشته باش

مبارک لطفا برای منم دعا کن. ماه های اول رومراعات کن

نه چرا مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری