گلم از ۶ باید شروع کنید
بستگی ب بچتون داره من از ۴ماه ونیم شروع کردم فرنی و حریره بادام اگه شیر خشک میخوره یا حس میکنی با شیر سیر نمیشه یا رفلاکس داره بهش بده
پنج باید تموم بشه
منم بچم دو روز دیگه 5 ماهش میشه میخوام از فرنی شروع کنم بهش کمکی بدم
اگه رفلاکس نداره
معمولا از پایان ۶ماه شروع میشه
نه تو حالت عادی از ۶ ماهگی هست مگر اینکه دکتر تشخیص بده لازمه
دخترتون ۵ماه رو تموم کرده و وارد ۶ شده عزیزم بله میتونی بهتره اول فرنی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.