۷ پاسخ

گلم از ۶ باید شروع کنید

بستگی ب بچتون داره من از ۴ماه ونیم شروع کردم فرنی و حریره بادام اگه شیر خشک میخوره یا حس میکنی با شیر سیر نمیشه یا رفلاکس داره بهش بده

پنج باید تموم بشه

منم بچم دو روز دیگه 5 ماهش میشه میخوام از فرنی شروع کنم بهش کمکی بدم

اگه رفلاکس نداره
معمولا از پایان ۶ماه شروع میشه

نه تو حالت عادی از ۶ ماهگی هست مگر اینکه دکتر تشخیص بده لازمه

دخترتون ۵ماه رو تموم کرده و وارد ۶ شده عزیزم بله میتونی بهتره اول فرنی بدی

سوال های مرتبط